Artur Modliński

Adiunkt w Katedrze Zarządzania na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, kierownik Centrum Badań nad Sztuczną Inteligencją i Cyberkomunikacją, zajmuje się komunikacją między człowiekiem a maszyną, relacjami w Internecie, zarządzaniem w mediach społecznościowych, pracą na odległość oraz kryzysami organizacyjnymi. Stypendysta Ministra Nauki Republiki Federalnej Niemiec oraz Fundacji DAAD w ramach programu VIP, uczestnik projektu bawarskiej organizacji BAYHOST na temat podejmowania decyzji i przeciwdziałania manipulacji.

Główne zainteresowania to: zarządzanie w dobie rewolucji cyfrowej, sztuczna inteligencja w zarządzaniu, zarządzanie komunikacją i relacjami w sieci, wirtualne zespoły, ekonomia współdzielenia, kryzysy i bojkoty konsumenckie.

Artyści czy hochsztaplerzy? Recepcja obrazów wykonanych przez człowieka, robota i cyborga – badania eksperymentalne