Sesja posterowa

  • Justyna Otłowska | Przebaczenie w procesie resocjalizacji młodzieży w świetle badań w Schronisku dla Nieletnich w Dominowie
  • Maria Ćwir | Wpływ emocji na funkcjonowanie układu nerwowego człowieka
  • Dominika Bomba | Wpływ emocji na poznanie
  • Monika Pietrzak | Interaktywistyczny model reprezentacji umysłowych.
  • Magdalena Jabłońska | Umysł zabójcy – Możliwości oddziaływań resocjalizacyjnych wobec zabójców seryjnych i seksualnych
  • Emilia Klimek, Eliza Hamruk | Czy można nauczyć się języka obcego bez wyjeżdżania za granicę?
  • Dorota Figarska | Boski umysł czy niepełnosprawność intelektualna? Zespół sawanta
  • Dominika Ćwik | Neurobiologiczne podstawy pamięci: pojęcie engramu, rodzaje pamięci i jej konsolidacja.
  • Renata Łukiewicz-Kostro | Serce Dawida – umysł człowieka i umysł Boga
  • Luiz do Valle Miranda | The varieties of enactivism and the free-energy principle
  • Klaudia Jabłońska | Umysł przestępczy – o źródłach kształtowania zachowań antyspołecznych
  • Monika Berej | Neurobiologiczne mechanizmy uzależnienia
  • Paulina Iwanowicz | Wpływ ręczności na aktywność fal alfa i beta podczas tworzenia kinestetycznej lub wizualnej reprezentacji ruchu
  • Anna Suska | Stres – Cichy „zabójca” człowieka
  • Anna Sędłak | Wpływ przekazu medialnego na postawy studentów
  • Dagmara Wąchocka | Zastosowanie implementacji intencji
  • Martyna Bieniek | Językoznawstwo kognitywne w pigułce
  • Paulina Sudowska | Neurodydaktyka – edukacja z głową
  • Karolina Janik, Aleksandra Hoffmann-Wróblewska, Anastazja Zawiślak | Percepcja dzieł sztuki a cechy osobowości u osób we wczesnej dorosłości
  • Jakub Janczura | Meta-myślenie u dzieci
  • Anna Odyniec | Dziecięca konceptualizacja wszechwiedzy