CZAS NA UMYSŁ 4.0
PROGRAM
Piątek, 11.03.2022Czwartek, 10.03.2022Sesja studencko-doktoranckaGrafiki do pobrania
PIĄTEK
Sesja Mistrzów
Centrum Transferu Wiedzy KUL – CTW-113
- Otwarcie obrad – Zbigniew Wróblewski, kurator Koła Naukowego Studentów Kognitywistyki KUL
Wykłady
spotkanie prowadzi Kaja Brusik
- 10:00 Krzysztof Pancerz – Wiedza niedoskonała w sztucznej inteligencji
- 11:00 Paweł Fortuna – Idea cyberpsychologii pozytywnej
Sesja Mistrzów ONLINE
Warsztaty
Godzina 8:30
- Co wspólnego ma cyrk z kognitywistyką?
- Jak efektywnie zarządzać swoim czasem?
- Krok pierwszy – obudzić kreatywność
- Muzyka, a mózg: Jak mózg wyobraża sobie muzykę?
- W świecie alternatywnej komunikacji – czyli co to znaczy widzieć słuchem, oglądać palcami i dlaczego widzieć to jest jak przewidywać przyszłość
Godzina 12:15
- Co wspólnego ma cyrk z kognitywistyką?
- Dlaczego i jak studiować Sztuczną Inteligencję?
- Muzyka, a mózg: Jak mózg wyobraża sobie muzykę?
- W świecie alternatywnej komunikacji – czyli co to znaczy widzieć słuchem, oglądać palcami i dlaczego widzieć to jest jak przewidywać przyszłość
CZWARTEK
Sesja Mistrzów
Centrum Transferu Wiedzy KUL – CTW-113
- Otwarcie konferencji – Marek Lechniak, Dziekan Wydziału Filozofii KUL
Wykłady
spotkanie prowadzi Łucja Mazurek
- 10:00 Robert Trypuz – Jakiej sztucznej inteligencji możemy się obawiać?
- 11:00 Krystyna Rymarczyk – Emocjonalne oblicze sztucznej inteligencji
Warsztaty
Godzina 8:30
- Co wspólnego ma cyrk z kognitywistyką?
- Jak efektywnie zarządzać swoim czasem?
- Krok pierwszy – obudzić kreatywność
- Muzyka, a mózg: Jak mózg wyobraża sobie muzykę?
- W świecie alternatywnej komunikacji – czyli co to znaczy widzieć słuchem, oglądać palcami i dlaczego widzieć to jest jak przewidywać przyszłość
- Zrób sobie masaż!
Godzina 12:15
- Co wspólnego ma cyrk z kognitywistyką?
- Dlaczego i jak studiować Sztuczną Inteligencję?
- Muzyka, a mózg: Jak mózg wyobraża sobie muzykę?
- Szybka nauka z INDIGO
- W świecie alternatywnej komunikacji – czyli co to znaczy widzieć słuchem, oglądać palcami i dlaczego widzieć to jest jak przewidywać przyszłość
Sesja studencko-doktorancka
- 14:30 Aleksandra Chciuk – sztuczna inteligencja – szansa szansa czy zagrożenie
Uniwersytet Śląski w Katowicach - 14:50 – Dawid Mirochna – Dolina NIesamowitości – dlaczego nie lubimy humanoidalnych robotów?
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II - 15:10 – Kamil Bagiński – dlaczego wygrana AI w StarCrafcie była kluczowa dla fuzji termojądrowej?
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - 15:30 – Antoni Pietryga – Analiza danych elektromiograficznych z wykorzystaniem sztucznych sieci neuronowych
Politechnika Warszawska - 16:00 – Karolina Dworska – Funkcje poznawcze a funkcje motoryczne u dzieci
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II - 16:20 – Amadeusz Lis – Program minimalistyczny Noama Chomsky’ego a kwestia ewolucji języka naturalnego
Uniwersytet Opolski - 16:40 – Tymoteusz Andrearczyk – Tożsamość czyli czasowość intelektu
Pomorska Szkoła Wyższa Starogard Szczeciński - 17:00 – Anna Pietryga – Czy cierpienie może być źródłem przyjemności?
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
ONLINE
- 17:30 – Martyna Pustoszkin – (Nie)świadome przetwarzanie danych. Argument materialistyczny Chalmersa w kontekście sztucznej inteligencji.
Uniwersytet Warszawski - 17:50 – Agnieszka Jaworska – Obrazy umysłowe: od ucieleśnienia do działania.
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie - 18:10 – Klaudia Matera – Dlaczego warto uczyć się języków obcych?
- Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu z oddziałami w Chorzowie
- 18:30 – Irina-Marinela Deftu – Metaphorical thinking – some remarks on some metaphors in Romanian and Polish
- Uniwersytet Aleksandra Jana Cuzy w Jassach (Rumunia)
Sesja Mistrzów ONLINE
CZWARTEK
Sesja studencko-doktorancka
Sesja studencko-doktorancka – dostęp online
https://bit.ly/umysl_4_w_czwartek
Sesja studencko-doktorancka
- 14:30 Aleksandra Chciuk – sztuczna inteligencja – szansa szansa czy zagrożenie
Uniwersytet Śląski w Katowicach - 14:50 – Dawid Mirochna – Dolina NIesamowitości – dlaczego nie lubimy humanoidalnych robotów?
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II - 15:10 – Kamil Bagiński – dlaczego wygrana AI w StarCrafcie była kluczowa dla fuzji termojądrowej?
Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu - 15:30 – Antoni Pietryga – Analiza danych elektromiograficznych z wykorzystaniem sztucznych sieci neuronowych
Politechnika Warszawska - 16:00 – Karolina Dworska – Funkcje poznawcze a funkcje motoryczne u dzieci
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II - 16:20 – Amadeusz Lis – Program minimalistyczny Noama Chomsky’ego a kwestia ewolucji języka naturalnego
Uniwersytet Opolski - 16:40 – Tymoteusz Andrearczyk – Tożsamość czyli czasowość intelektu
Pomorska Szkoła Wyższa Starogard Szczeciński - 17:00 – Anna Pietryga – Czy cierpienie może być źródłem przyjemności?
Katolicki Uniwersytet Lubelski Jana Pawła II
ONLINE
- 17:30 – Martyna Pustoszkin – (Nie)świadome przetwarzanie danych. Argument materialistyczny Chalmersa w kontekście sztucznej inteligencji.
Uniwersytet Warszawski - 17:50 – Agnieszka Jaworska – Obrazy umysłowe: od ucieleśnienia do działania.
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie - 18:10 – Klaudia Matera – Dlaczego warto uczyć się języków obcych?
Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu z oddziałami w Chorzowie - 18:30 – Irina-Marinela Deftu – Metaphorical thinking – some remarks on some metaphors in Romanian and Polish
Uniwersytet Aleksandra Jana Cuzy w Jassach (Rumunia)